Za nákup zaplatil mnohem víc

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down

Za nákup zaplatil mnohem víc

Příspěvek  Ivan P. za Wed Oct 28, 2009 3:44 pm


Klatovy - Kvůli spěchu přišel Pavel Sika z Němčic v klatovském Tescu o 130 korun.
Autor: Helena Bauerová

Pavel Sika zjistil rozdíl mezi obsahem nákupu a namarkovaným zbožím na pokladní účtence až doma. To se mu vymstilo a při nákupu za necelou ´tisícovku´ přišel o 130 korun. Pozdější reklamace se už nedovolal.

Pavel Sika zjistil rozdíl mezi obsahem nákupu a namarkovaným zbožím na pokladní účtence až doma. To se mu vymstilo a při nákupu za necelou ´tisícovku´ přišel o 130 korun. Pozdější reklamace se už nedovolal.

Nezkontrolování pokladní účtenky ještě před odchodem z prodejny se vymstilo Pavlu Sikovi z Němčic. V neděli jel se svou manželkou a dvěma malými dětmi do Klatov na návštěvu k příbuzným a při té příležitosti se rozhodli nakoupit v místní prodejně Tesco.

„Nakoupili jsme potraviny a také nějaké dárky pro děti pod stromeček. Děti byly utahané a ubrečené. Snažili jsme se proto co nejrychleji opustit prodejnu a tentokrát nákup nezkontrolovali. Doma jsme pak objevili spoustu nesrovnalostí,“ říká Pavel Sika s tím, že ví, že udělali chybu, ale z principu by se tohle stát nemělo.

Skutečný nákup se s položkami na účtence rozcházel hned několikrát. „Koupil jsem dětem hokejky a jeden puk, zaúčtováno jsem jich měl ale pět, místo manga byla na lístku napočítána dvě pomela. Koupili jsme jeden zelený čaj v 1,5 litrové lahvi, ale zaplatili jsme dva. Rozdíl dělal asi sto třicet korun,“ popisuje průběh Sika.

Pavel Sika se ještě ten večer rozjel zpět do prodejny, aby na zmatek upozornil. „Nešlo mi ani o vrácení peněz, ale chtěl jsem vědět, jak se k problému zaměstnanci obchodu postaví. Kdyby se pokladní spletla v jedné položce, pochopil bych to, ale u nákupu v hodnotě necelých tisíc korun se mi tohle zdálo trochu moc,“ pokračuje.

Po návratu do prodejny pan Sika nepřesnou pokladní nenašel, a proto se obrátil na pracovnici v informacích. „Bylo mi sděleno, že tam nemají žádného nadřízeného, ale že se podívají na kamerový záznam, kde bude vidět, co jsem nakupoval. Domluvili jsme se, že přijedu druhý den odpoledne,“ říká Sika a pokračuje: „Následujícího dne mi bylo sděleno, že nezjistili vůbec nic, protože záznam prý nebyl dobře čitelný, a že pro mě nemohou nic udělat. Kamery jsou přitom nainstalované nad pokladními pásy. Kdyby se jednalo o drobné zboží, jejich verzi bych uvěřil, ale v tomhle případě mi to připadá trochu pochybné.“

Pavel Sika tedy odjel s nepořízenou, ale s přesvědčením, že pokud se ještě někdy rozhodne pro nákup v klatovské prodejně Tesco, bez kontroly neodejde. „Chci upozornit ostatní důvěřivé zákazníky, aby se nenechali zbytečně okrádat. Já jsem přišel při nákupu za necelou ´tisícovku´ o sto třicet korun. Jaká je asi přirážka u nákupu několikanásobně vyššího,“ dodává Sika.

Jaké možnosti má zákazník, pokud se dostane do situace jako Pavel Sika? „Ideální je, když se zákazník dostaví na infopult nebo reklamace bezprostředně po namarkování zboží. Pak je možno celou záležitost vyřešit ihned. Pokud jde o zpětné vyřízení, je velmi složité posoudit situaci. Kamerový systém totiž není primárně nastaven tak, že monitoruje každou pokladnu zvlášť. Konkrétní záznam tady nemusí být detailní,“ uvedla Eva Karasová, mluvčí obchodního řetězce Tesco, a dodala: „Pokud jde o tuto stížnost, bohužel zákazník na sebe nezanechal kontakt. Nicméně se za tuto nepříjemnost omlouváme a budeme rádi, pokud se dostaví do prodejny. Je pro nás velice důležité, aby byli zákazníci s našimi službami maximálně spokojeni.“
avatar
Ivan P.
předseda rady a KV
předseda rady a KV

Počet Příspěvků : 130
Reputace : 2
Datum Registrace : 25. 07. 09
Věk : 45
Adresa : Česká Republika, Brno

Zobrazit informace o autorovi http://nezavisleodborytesco.blogspot.com

Návrat nahoru Goto down

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru