Nezávislé Odbory Tesco
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Zrušení PLUček na pokladnách

Goto down

Zrušení PLUček na pokladnách Empty Zrušení PLUček na pokladnách

Příspěvek  Osoba Sun May 08, 2011 1:21 am

Zdravím ve spolek všechny ostatní nevolníky.

Nevím, jestli se ptám a stěžuju si na správném místě, ale chtěla jsem se optat, zda-lipak někdo ví, co stojí za tou dokonalou myšlenkou, jakou je zrušení seznamů PLU na pokladnách?

Pracuji jako pokladní a já i mé kolegyně jsme byly slušně řečeno vytočené, když nám na poradě paní manažerka oznámila, že nám z kas zmizí seznamy pluček a všechno budeme muset manuálně vyhledávat v seznamech s EAN kódy. Bylo nám řečeno, že tento způsob markování byl zaveden na Slovensku, a prý se tam rychlost markování zboží po zrušení PLUček zrychlila.

Nechápeme, jak se na Slovensku mohla rychlost markování zrychlit. Jediný způsob, který mě napadá, je, že se naše sloveské kolegyně naučily veškerá plu nazpaměť. Pracuji v Tescu v O.-Třebovicích, a tam je problém i když vám zákazník podává hromadu oblečení - není vůbec kde položit. Stejný problém je s nešikovnou knihou EANů.

Objektivně uznávám, že když vyhledávám třeba pečivo, které neznám, je obrázek s čárkovým kódem přínosem, ale věci, které jsem přesně věděla, kde v seznamech PLU najít, jen jsem si bohužel nezapamatovala součíslí? Nehorázně to zdržuje, a musím říct, že mě osobně i ponižuje. Zákazníci na mě koukají jak na hlupáka, proč hledám mezi obrázky celer, a radí mi, co to je. "Paní, to je celer," říkají dobrosrdečně a trochu posměvačně, zatímco já se potím a otáčím stránky jak divá. Pak nemějte řady, když vám přijde nákup se spoustou "neobvyklého" pečiva.