Tesco zřejmě příští rok zavede v Česku věrností karty
Strana 1 z 1
Tesco zřejmě příští rok zavede v Česku věrností karty
Maloobchodní společnost Tesco zřejmě již příští rok v Česku odstartuje systém věrnostních karet Clubcard, přičemž jeho úplné zavedení by na tuzemském trhu mělo trvat do roku 2012. Na konferenci Retail in Detail v Praze to řekl Jaroslav Kuchař z poradenské firmy Blue Strategy. Tesco věrnostní program Clubcard provozuje v několika zemích a zapojily se do něj miliony lidí. Od minulého týdne mohou klubové karty získat také zákazníci slovenských obchodů Tesco.
Mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová potvrdila, že obchodní řetězec po zahájení projektu na Slovensku nyní hodlá věrnostní karty Clubcard zavést i v Česku. Termín ale zatím neupřesnila.
Zákazníci za své nákupy v prodejnách Tesco sbírají body, které se jim zapisují na účet klubové karty. Například na Slovensku lidé dostanou jeden bod za každé utracené euro. Získané body pak mohou vyměnit za slevové poukázky či jiné výhody. Tesco má na oplátku přehled například o tom, jaké výrobky zákazník nejčastěji nakupuje či jak reaguje na cenové nabídky, a může tomu přizpůsobit svoji obchodní strategii.
Obchodní řetězec Tesco si chce pomocí tohoto programu udržet věrné zákazníky a získat nové klienty, kteří v jeho obchodech budou pravidelně nakupovat. "Jeden loajální zákazník má cenu 12 neloajálních zákazníků," podotkl dnes na konferenci Dan Dures ze společnosti Dunnhumby, která se na věrnostním programu Teska podílí.
Tesco připravuje věrnostní klubové karty v době, kdy Češi kvůli hospodářské krizi přestávají být loajálními zákazníky a častěji než dříve střídají obchody, aby nakoupili za výhodnější ceny. "V prvním čtvrtletí letošního roku došlo ve srovnání se stejným obdobím loňského roku k jednorázovému poklesu loajality u všech významných řetězců. I ty nejúspěšnější řetězce získávají jen maximálně pětinu z celkového objemu relevantních výdajů svých zákazníků," uvedla společnost Blue Events.
Mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová potvrdila, že obchodní řetězec po zahájení projektu na Slovensku nyní hodlá věrnostní karty Clubcard zavést i v Česku. Termín ale zatím neupřesnila.
Zákazníci za své nákupy v prodejnách Tesco sbírají body, které se jim zapisují na účet klubové karty. Například na Slovensku lidé dostanou jeden bod za každé utracené euro. Získané body pak mohou vyměnit za slevové poukázky či jiné výhody. Tesco má na oplátku přehled například o tom, jaké výrobky zákazník nejčastěji nakupuje či jak reaguje na cenové nabídky, a může tomu přizpůsobit svoji obchodní strategii.
Obchodní řetězec Tesco si chce pomocí tohoto programu udržet věrné zákazníky a získat nové klienty, kteří v jeho obchodech budou pravidelně nakupovat. "Jeden loajální zákazník má cenu 12 neloajálních zákazníků," podotkl dnes na konferenci Dan Dures ze společnosti Dunnhumby, která se na věrnostním programu Teska podílí.
Tesco připravuje věrnostní klubové karty v době, kdy Češi kvůli hospodářské krizi přestávají být loajálními zákazníky a častěji než dříve střídají obchody, aby nakoupili za výhodnější ceny. "V prvním čtvrtletí letošního roku došlo ve srovnání se stejným obdobím loňského roku k jednorázovému poklesu loajality u všech významných řetězců. I ty nejúspěšnější řetězce získávají jen maximálně pětinu z celkového objemu relevantních výdajů svých zákazníků," uvedla společnost Blue Events.
ČTK
Similar topics
» Tesco v Česku spustí virtuálního operátora. Zřejmě už příští rok
» Tesco chce v Česku prodat svůj velkosklad
» Tesco letos v Česku otevře 30 obchodů a vytvoří 1000 pracovních míst
» Rada nezávislých odborů Tesco zaslala dopis anglickému vedení společnosti Tesco PLC a akcionářům společnosti Tesco Stores ČR a.s.
» Stanovisko Rady nezávislých odborů Tesco k prohlášení Evy Karasové, tiskové mluvčí společnosti Tesco:
» Tesco chce v Česku prodat svůj velkosklad
» Tesco letos v Česku otevře 30 obchodů a vytvoří 1000 pracovních míst
» Rada nezávislých odborů Tesco zaslala dopis anglickému vedení společnosti Tesco PLC a akcionářům společnosti Tesco Stores ČR a.s.
» Stanovisko Rady nezávislých odborů Tesco k prohlášení Evy Karasové, tiskové mluvčí společnosti Tesco:
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Thu Nov 19, 2015 1:41 pm pro NOT, poradna
» Noční směna
Thu Nov 19, 2015 1:38 pm pro NOT, poradna
» práce netýkající se mé fuknce
Thu Nov 19, 2015 1:33 pm pro NOT, poradna
» práce netýkající se mé fuknce
Thu Nov 19, 2015 1:32 pm pro NOT, poradna
» činnosti netýkající se sjednané pracovní pozice
Thu Nov 19, 2015 1:30 pm pro NOT, poradna
» Pracovní doba a přesčasy
Fri Nov 28, 2014 1:57 am pro NOT, poradna
» dotaz na mzdu
Fri Nov 28, 2014 1:48 am pro NOT, poradna
» jak správně dát výpověď
Fri Nov 28, 2014 1:43 am pro NOT, poradna
» věrnostní bonus po 5,10,15,20ti letech
Fri Nov 28, 2014 1:36 am pro NOT, poradna