Nezávislé Odbory Tesco
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

nemocenská x vyhazov

2 posters

Goto down

nemocenská x vyhazov Empty nemocenská x vyhazov

Příspěvek  pfv Mon Nov 01, 2010 1:02 pm

Dobrý den, mám dotaz ohledně nemocenské. Můžu být propuštěná za to, že marodím? Dneska jsem šla k lékaři, budu asi 14 dní doma a když jsem volala kolegyni do práce, tak mi bylo řečeno, že mě chce ředitel propustit. Na otázku proč? prý proto, že nemá rád lidi, kteří chodí marodit. Tak teď nevím, co mám čekat až se tam vrátím :-(

pfv

Počet Příspěvků : 1
Reputace : 0
Datum Registrace : 01. 11. 10

Návrat nahoru Goto down

nemocenská x vyhazov Empty Re: nemocenská x vyhazov

Příspěvek  Ivan P. Tue Nov 02, 2010 4:27 pm

pfv napsal:Dobrý den, mám dotaz ohledně nemocenské. Můžu být propuštěná za to, že marodím? Dneska jsem šla k lékaři, budu asi 14 dní doma a když jsem volala kolegyni do práce, tak mi bylo řečeno, že mě chce ředitel propustit. Na otázku proč? prý proto, že nemá rád lidi, kteří chodí marodit. Tak teď nevím, co mám čekat až se tam vrátím :-(

Dobrý den, rozhodně Vás ředitel nemůže z důvodu pracovní neschopnosti propustit. Je to v rozporu s právními předpisy a postup ředitele je navíc diskriminační a v rozporu s politikou a zásadami společnosti Tesco. Nemocenská (PN) není žádným právním důvodem k výpovědi, který by zaměstnavatele opravňoval jakkoli k rozvázání pracovního poměru. Zákoník práce jasně definuje možnosti rozvázání pracovního poměru.
Naopak nutno podotknout, že právě tento postup ředitele, který by chtěl toto v praxi aplikovat, je důvodem k výpovědi pro samotného pana ředitele.