Hypermarket- jeho pán a otrok
Strana 1 z 1
Hypermarket- jeho pán a otrok
Dokumentarista Ivo Bystřičan sleduje pracovní podmínky zaměstnanců v českých hypermarketech, kde ochota vůči zákazníkům vysoce kontrastuje s otřesným přístupem k zaměstnancům
Zaměstnanci hypermarketů často pracují v podmínkách překračujících zákoník práce i předpisy bezpečnosti. Řada z nich na pracovišti zažívá šikanu. Většina však o této smutné situaci mlčí. Bojí se. Dokumentarista Ivo Bystřičan vyhledává bývalé i současné zaměstnance, aby o práci v hypermarketu otevřeně promluvili. Stali se zaměstnanci už pouhým zbožím, kterému my, zákazníci, každým svým nákupem snižujeme dobu trvanlivosti?
čtvrtek 3. 3. 2011 na ČT
odkaz
Zaměstnanci hypermarketů často pracují v podmínkách překračujících zákoník práce i předpisy bezpečnosti. Řada z nich na pracovišti zažívá šikanu. Většina však o této smutné situaci mlčí. Bojí se. Dokumentarista Ivo Bystřičan vyhledává bývalé i současné zaměstnance, aby o práci v hypermarketu otevřeně promluvili. Stali se zaměstnanci už pouhým zbožím, kterému my, zákazníci, každým svým nákupem snižujeme dobu trvanlivosti?
čtvrtek 3. 3. 2011 na ČT
odkaz
- kód:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1100627928-ta-nase-povaha-ceska/311294340110001-hypermarket-jeho-pan-a-otrok/
Re: Hypermarket- jeho pán a otrok
ČT2: Hypermarket, jeho pán a sluha – rekord cyklu o české povaze
Rekord na ČT2: Ta naše povaha česká na téma Hypermarket, jeho pán a otrok zaujala 301 tisíc diváků a stala se tak nejúspěšnějším vydáním cyklu za posledních 17 měsíců.
Dokument Hypermarket, jeho pán a sluha z cyklu Ta naše povaha česká, vysílaný ve čtvrtek 3. března na Dvojce, se těšil mimořádnému diváckému zájmu. Pohled na pracovní podmínky zaměstnanců v českých hypermarketech, kde ochota vůči zákazníkům často vysoce kontrastuje s otřesným přístupem k zaměstnancům, sledovalo od 21:23 v průměru 301 tisíc dospělých (sledovanost 3,4 % při podílu na publiku 8,64 %) a stal se nejúspěšnějším vydáním cyklu Ta naše povaha česká od 21. 10. 2009 (kdy bodovalo vydání s podtitulem Ráj rozvodů).
Pořad nadprůměrně vyhledali diváci s dokončeným minimálně středoškolským vzděláním (sledovanost 3,7 % při podílu na publiku 9,33 %) a diváci starší 55 let (sledovanost 6,4 % při podílu na publiku 11,87 %).
Ladislav Šticha
Tiskový mluvčí ČT
Rekord na ČT2: Ta naše povaha česká na téma Hypermarket, jeho pán a otrok zaujala 301 tisíc diváků a stala se tak nejúspěšnějším vydáním cyklu za posledních 17 měsíců.
Dokument Hypermarket, jeho pán a sluha z cyklu Ta naše povaha česká, vysílaný ve čtvrtek 3. března na Dvojce, se těšil mimořádnému diváckému zájmu. Pohled na pracovní podmínky zaměstnanců v českých hypermarketech, kde ochota vůči zákazníkům často vysoce kontrastuje s otřesným přístupem k zaměstnancům, sledovalo od 21:23 v průměru 301 tisíc dospělých (sledovanost 3,4 % při podílu na publiku 8,64 %) a stal se nejúspěšnějším vydáním cyklu Ta naše povaha česká od 21. 10. 2009 (kdy bodovalo vydání s podtitulem Ráj rozvodů).
Pořad nadprůměrně vyhledali diváci s dokončeným minimálně středoškolským vzděláním (sledovanost 3,7 % při podílu na publiku 9,33 %) a diváci starší 55 let (sledovanost 6,4 % při podílu na publiku 11,87 %).
Ladislav Šticha
Tiskový mluvčí ČT
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Thu Nov 19, 2015 1:41 pm pro NOT, poradna
» Noční směna
Thu Nov 19, 2015 1:38 pm pro NOT, poradna
» práce netýkající se mé fuknce
Thu Nov 19, 2015 1:33 pm pro NOT, poradna
» práce netýkající se mé fuknce
Thu Nov 19, 2015 1:32 pm pro NOT, poradna
» činnosti netýkající se sjednané pracovní pozice
Thu Nov 19, 2015 1:30 pm pro NOT, poradna
» Pracovní doba a přesčasy
Fri Nov 28, 2014 1:57 am pro NOT, poradna
» dotaz na mzdu
Fri Nov 28, 2014 1:48 am pro NOT, poradna
» jak správně dát výpověď
Fri Nov 28, 2014 1:43 am pro NOT, poradna
» věrnostní bonus po 5,10,15,20ti letech
Fri Nov 28, 2014 1:36 am pro NOT, poradna