Rada pro reklamu: kampaň Tesca je etická
Strana 1 z 1
Rada pro reklamu: kampaň Tesca je etická
Arbitrážní komise Rady pro reklamu neshledala reklamní kampaň obchodního řetězce Tesco z počátku letošního roku za neetickou. Serveru Euro.cz to potvrdil výkonný ředitel rady Ladislav Šťastný. O vydání stanoviska radu požádalo naše Sdružení obrany spotřebitelů, které se domnívá, že obchodní řetězec nemorálně zneužil sousloví finanční krize pro zvýšení svých ekonomických zisků.
„Reklama Tesca podle našeho názoru samotný motiv strachu nenese a nevyvolává, protože hospodářská krize je tady, prostě je to objektivní fakt. Drtivá většina členů arbitrážní komise reklamu shledala jako etickou,“ upřesnil Šťastný.
Názor shodný s výrokem Rady pro reklamu vyslovil i Zdeněk Skála ze společnosti Incoma Research. „Nic závadného na kampani Tesca nevidím. Pokud mi chce někdo v době krize pomoci, tak ať mi pomůže. Obchodní řetězce by se měly v současnosti přesně takto chovat,“ řekl serveru Euro.cz.
Za názorem si naše Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. stojí a právnička SOS Eva Strnadová upřesňuje:
„Rozhodnutí Rady pro reklamu bereme na vědomí. Ale přesto se domníváme, že použité znění sloganu je naprosto nevhodné. Způsob, jakým společnost Tesco prezentovalo své zlevněné zboží, se nám s ohledem na etičnost reklamy jeví jako hraniční způsob. Myslíme si, že takovýto způsob reklamy by se měl objevovat ve společnosti jen ojediněle, pokud vůbec. Reklama by měla dodržovat určité zásady a tato stojí někde na hranici mezi dovolenou a zakázanou reklamou, alespoň dle našeho názoru.“
„Reklama Tesca podle našeho názoru samotný motiv strachu nenese a nevyvolává, protože hospodářská krize je tady, prostě je to objektivní fakt. Drtivá většina členů arbitrážní komise reklamu shledala jako etickou,“ upřesnil Šťastný.
Názor shodný s výrokem Rady pro reklamu vyslovil i Zdeněk Skála ze společnosti Incoma Research. „Nic závadného na kampani Tesca nevidím. Pokud mi chce někdo v době krize pomoci, tak ať mi pomůže. Obchodní řetězce by se měly v současnosti přesně takto chovat,“ řekl serveru Euro.cz.
Za názorem si naše Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. stojí a právnička SOS Eva Strnadová upřesňuje:
„Rozhodnutí Rady pro reklamu bereme na vědomí. Ale přesto se domníváme, že použité znění sloganu je naprosto nevhodné. Způsob, jakým společnost Tesco prezentovalo své zlevněné zboží, se nám s ohledem na etičnost reklamy jeví jako hraniční způsob. Myslíme si, že takovýto způsob reklamy by se měl objevovat ve společnosti jen ojediněle, pokud vůbec. Reklama by měla dodržovat určité zásady a tato stojí někde na hranici mezi dovolenou a zakázanou reklamou, alespoň dle našeho názoru.“
Similar topics
» Krvavý lov na kapra podle Tesca
» Rada Zvolila Nové vedení svazu
» Prioritou Tesca má být i posílení pozice společnosti jako dobrého zaměstnavatele
» Rada NOT bude jednat mimořádně o kolektivním vyjednávání
» Policie chytila tři lupiče, kteří si z Tesca odnesli přes milion korun
» Rada Zvolila Nové vedení svazu
» Prioritou Tesca má být i posílení pozice společnosti jako dobrého zaměstnavatele
» Rada NOT bude jednat mimořádně o kolektivním vyjednávání
» Policie chytila tři lupiče, kteří si z Tesca odnesli přes milion korun
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Thu Nov 19, 2015 1:41 pm pro NOT, poradna
» Noční směna
Thu Nov 19, 2015 1:38 pm pro NOT, poradna
» práce netýkající se mé fuknce
Thu Nov 19, 2015 1:33 pm pro NOT, poradna
» práce netýkající se mé fuknce
Thu Nov 19, 2015 1:32 pm pro NOT, poradna
» činnosti netýkající se sjednané pracovní pozice
Thu Nov 19, 2015 1:30 pm pro NOT, poradna
» Pracovní doba a přesčasy
Fri Nov 28, 2014 1:57 am pro NOT, poradna
» dotaz na mzdu
Fri Nov 28, 2014 1:48 am pro NOT, poradna
» jak správně dát výpověď
Fri Nov 28, 2014 1:43 am pro NOT, poradna
» věrnostní bonus po 5,10,15,20ti letech
Fri Nov 28, 2014 1:36 am pro NOT, poradna