Nezávislé Odbory Tesco
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

poradte prosím

3 posters

Goto down

poradte prosím Empty poradte prosím

Příspěvek  juraj Tue Mar 04, 2014 6:28 pm

Dobrý den.Mám prosbičku.Pracuji v Tescu cca 4 roky-od otevření baráku.Pracuji jako skladník a po dohodě s paní ředitelkou jsem nastoupil na noční směnu jako doplnovač.Jde mi o to, že paní ředitelka má na všechny vysoké nároky.Pracovní dobu máme od 22.00 do 06.00 hod.Domů chodíme ,při nejlepším po 08.00hod--není vyjímkou že domů se dostanu kolem 12 hodiny dopoledne.Paní ředitelka nám vždy ráno oznámí že domů půjdeme až ona uzná za vhodné.Zajímá mě tedy jestli na to má zaměstnavatel právo či nikoliv.Předem děkuji za odpověd a zároven děkuji za Tesco odbory-jste skvělí

juraj

Počet Příspěvků : 1
Reputace : 0
Datum Registrace : 04. 03. 14

Návrat nahoru Goto down

poradte prosím Empty Re: poradte prosím

Příspěvek  NOT, poradna Sun Mar 16, 2014 10:32 pm

juraj napsal:Dobrý den.Mám prosbičku.Pracuji v Tescu cca 4 roky-od otevření baráku.Pracuji jako skladník a po dohodě s paní ředitelkou jsem nastoupil na noční směnu jako doplnovač.Jde mi o to, že paní ředitelka má na všechny vysoké nároky.Pracovní dobu máme od 22.00 do 06.00 hod.Domů chodíme ,při nejlepším po 08.00hod--není vyjímkou že domů se dostanu kolem 12 hodiny dopoledne.Paní ředitelka nám vždy ráno oznámí že domů půjdeme až ona uzná za vhodné.Zajímá mě tedy jestli na to má zaměstnavatel právo či nikoliv.Předem děkuji za odpověd a zároven děkuji za Tesco odbory-jste skvělí

Dobrý den,